lørdag den 7. april 2012

Dansk tysker med x-faktor

Jeg er dansker -
jeg tænker dansk - jeg taler dansk - jeg opfører mig dansk - jeg spiser dansk mad - jeg nyder at lytte til danske sange - jeg har dansk humor - jeg skriver dansk (gør jeg ikke??) - jeg synger dansk (og engelsk nogle gange..tror faktisk godt, at jeg kan stille op til x-faktor til næste år )

Ja - jeg er dansk!

Hvorfor én i syv sytten kan jeg så høre total tysk slagermusik fra mine forældres soveværelse???
Nej - jeg ikke kun kan høre det - jeg står nærmest midt i en kæmpe tysk slagermusik-koncert, hvor volumen er banket op på "høreskade-niveau" ....

De har virkelig gjort et godt stykke arbejde med at få mig så dansk i et tysk fjernsyns-kanal-miljø :-D

Sandheden:
Sønnike sagde faktisk til mig en dag, at jeg jeg synger falsk *SLAM*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar