fredag den 6. april 2012

Tango, hofte og ordsprog

Stomp er en fed ting - musik på hverdagsting (hvis man altså kan kalde en "vognvasker" en hverdagsting) - tror faktisk ikke, ved nærmere eftertanke, at man finder mange familier med en ægte "vognvasker" - nå anyways - Kom til sagens kerne Michella!!!

Typisk mig - at gøre fem fjer til 10 kyllinger.... høns?? hmmm... 
Nej da - ovenstående betyder da vist noget helt andet end dét, jeg prøver at forklare her.....

Nå tilbage til sagens kerne.

Gad vide hvorfor man egentlig siger: "sagens kerne"? 
Har en sag en kerne og i så fald, kan man så plante den i noget jord og så vente et års tid på at sagens kerne vokser sig større??? 
Og i så fald - er det så godt eller skidt at en sags kerne bliver større??

Tilbage til stump og "vognvaskeren":

Der gik total "ryste-røv" over mig, da jeg lyttede til den der dunkelyd fra maskinen. Det var som fløde på jordbær => den fedeste stump ever.

Så sammen med en ny kollega gav jeg den Tango-gas... ok - jeg kørte ret hurtigt solo, da han ikke var helt med på noderne ;-D

Føler mig som ung igen - klar til dans og fis og ballade - fan-fucking-tastisk!

Sandheden:
Jeg har pisse ondt i min hofte nu her til aften - ungdom og min bare %#¤"&"%

Ingen kommentarer:

Send en kommentar