tirsdag den 20. marts 2012

BH og tyngdekraft

Som jeg har siddet og læst mine gamle blog-indlæg om min dejlige sønnike og hans sære, søde, sjove og tankevækkende indskydelser, kom jeg i tanke om endnu én, som måske ikke er flatterende for mig selv og som heller ikke ligefrem øger mine chancer for en kæreste i fremtiden :-D

Men I skal ikke snydes for denne fantastiske historie: (til trods for at jeg er ret glemsom, vil jeg prøve at huske så godt som jeg kan ;-)

Sønnike var inde i en periode, hvor han "led" meget af vokseværk.
Det resulterede selvfølgelig i, at han var meget optaget af, hvorvidt han var blevet højere fra dag til dag.

Ja ja - nu kommer det sjove / pinlige:

Om aftenen inden sengetid kom sønnike hen til mig og ville måle, hvor høj han var. Han stillede sig front mod min barm og målte.

Næste morgen stod jeg i køkkenet iført nattens t-shirt, natbukser og ingen bh.

Sønnike kom springende ud i køkkenet til mig og stillede sig op af mig, for at måle og udbrød i kæmpe glæde:

"Moar moar - jeg er vokset i nat - i går var lige lige ud fra dine babser og nu er jeg vokset over dem"


Damn - og så var det nu, at jeg burde fortælle sønnike om alder og tyngdekraften, men den historie må han få, når han bliver ældre.


Sandheden:
Fra lige præcis dén dag af, fik sønnike KUN lov til at måle sig op ad min ryg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar