tirsdag den 20. marts 2012

BINGO...

eller hedder det Banko eller er det to forskellige ting??

Altså hvis jeg sad i én af de der haller, hvor ældre mennesker (så har jeg ikke trådt nogle over fødderne) og efterhånden også de unge og smukke på min alder ;-), og jeg fik hele pladen fuld, ville jeg - af frygt for ikke at vide, om jeg sad til det ene eller det andet, helgardere mig og råbe højt:

"BINGO BANKO" - så kan der da umuligt herske nogen tvivl om at jeg har hele pladen fuld og derfor har vundet en gås, som jeg overhovedet ikke ved, hvordan skal parteres og som jeg desuden ikke har lyst til at stikke hånden op, for at fjerne indmad....

Nå, men for at komme til min oprindelig plan med dette indlæg, var blot at råbe: "Bingo", fordi jeg nu er færdig med at poste alle mine gamle indlæg..... Fan-f*cking-tastisk - på under 2 timer og ikke 2 dage, som jeg først proklamerede med ;-D

Nå, jeg har skal snart hente sønnike og hans legekammerat, så  vil gøre mig smækker lækker!

For hvem? For mig selv ;-)

Sandheden:
Er udmærket klar over, at det hedder: "Så jeg ikke har trådt nogle over tæerne", men kunne bare ikke lige på stående fod, stave til det - google's my friend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar